Yardım Cepport Delta servis

'Sorular ve Yardım Talepleri' forumunda henryerdem tarafından 12 Ekim 2017 tarihinde açılan konu

  1. Merhaba arkadaşlar. Başka yerlerde daha ucuz olmasına rağmen miui türkiye destekli olduğu için cepporttan redmi note 4 telefon aldım yaklaşık 12 gün önce. Ancak delta servisin sitesinde telefon hala sorgulama da görünmüyor. cepport ile telefonda 2 kez görüştüm ama pek ilgilenmediler. Her seferinde 1-2 güne görünür dediler. Sayın cepport lütfen sorunu çözün. Cihazı hediye aldım ve bu olay sıkıntı yaratıyor.
     
  2. Sevgili forum yöneticileri HiddeNKinG ve cantara cepporta sorunu iletip çözümü hızlandırırsaniz sevinirim. Cepport foruma pek girmiyor çünkü bu aralar.
     
  3. Bu kadar acele etme hocam cepport çözer sorununu
     
  4. Acele etme diyorsun hocam da 2 hafta oldu ve telefon ettiğimde benden imei falan istemiyorlar hiç. Sadece bekle 1-2 gün diyorlar. Can sıkan konu bu. Yani çözüm için bi çaba yok.
     
  5. Peki e devletten baktığında imei kayıtlı gözüküyor mu?
     
  6. Evet görünüyor o konuda sıkıntı yok.
     
  7. O zaman bir sorun var demektir cepport merak içerisindeyiz , konuyu izlemedeyiz
     
  8. #8 ksmzky, 12 Ekim 2017
    Son düzenleme: 12 Ekim 2017
    Ben de 29 Eylülde n11 üzerinden Cepporttan MI6 aldım.Alınca IMEI sorguladığımda kayıt dışı görünüyordu.Cepport ile iletişime geçtim, sağolsunlar çözdüler o sorunu.Konuyu görünce ben de merak ettim baktım şimdi, aynı şekilde benim telefonum da Delta servis garanti sorgulamasında görünmüyor.Henüz bu konuda Cepport ile iletişime geçmedim ama, aynı sorunun benim telefonumda da olduğunu yazmak istedim.Cepport bir açıklama getirirse iyi olur.Bekliyoruz.Şimdi n11 üzerinden de soracağım.Bakalım nasıl bir cevap gelecek...
     
  9. 1-2 gün bekleyin diye cevap verecekler bana olduğu gibi. Çözüm yok ama
     
  10. Sordum n11 üzerinden.Gelen cevabı paylaşırım.
     
  11. Gelen cevap:
    "Konu : Ürün
    Cevaplayan : Cepport
    Cevaplama Tarihi : 12/10/2017
    Cevap Açıklaması : Deltaya gönderimi sağlandı efendim onların giriş yapmasını bekliyoruz, anlayışınız için teşekkür ederiz"
     
  12. Deltayla görüştüm aldığınız yerle görüşün dedi onlarda.
     
  13. drunk~~
     
  14. Hocam doğru söylüyorlardır delta nın sisteme girmesi var , sadece biraz geç olmuş 2 haftayla hiç karşılaşmamıştım
     
  15. Arkadaşlar sorunla ilgili olarak Cepport sahibi Burak Beyle görüştüm yarın bu konu ile ilgileneceğini, şu anda şehir dışında olduğunu fakat gerekirse cumartesi günü istanbul'a döndüğünde kendisi bizzat delta'ya giderek sıkıntıyı gidereceğini bildirdi.
     
    henryerdem, gozdemir ve bkamber bunu beğendi.
  16. Çok teşekkürler hocam ilginiz için. Aklıma şey de gelmiyor değil. Deltaya imei nolari iletilirken arada bi kaç telefonunki iletilmemis olabilir mi? İnsanlık hali sonuçta gözden kaçmış olabilir mi?
     
  17. Sanmıyorum hocam. IMEI'ler barkod okuyucu ile okutuluyor ve BTK'ya da kayıt için veriliyor. E-Devlet üzerinden kayıtlı olup da Delta'da olmaması çok mantıksız. Bence Delta'da bu işlemi yapan elemanın işini savsaklamasından kaynaklanıyordur. Yarın veya cumartesi neden olduğunu hep beraber öğreniriz. Ama içiniz rahat olsun sonuç olarak cihazınızın servis ücreti Delta'ya verilmiş durumda. Her hangi bir sorunda kayıtlı değil falan gibi bir bahane sunmaları mümkün olmayacaktır.
     
    osos11 ve henryerdem bunu beğendi.
  18. Barkod sistemi ile yapılıyor bu işlem gözden kaçmaz hocam ama kaçsada merak etmeyin faturanız mevcut. Sisteme girilmede gecikme olması çok büyük sorun değil.
     
    henryerdem bunu beğendi.
  19. Teşekkürler hocam. Pazartesi konu altından durumu bildiririm.
     
    cantara bunu beğendi.
  20. Hocam üst üste mesaj yazıyorum kusura bakmayın. Az önce delta sitesinden kontrol ettiğimde sorunun çözüldüğünu gördüm. Sorgulama da her iki imei de görünüyor artık. Çok teşekkürler. Hızlı bi çözüm oldu
     

Bu Sayfayı Paylaş

Yükleniyor...