Yardım Bir Beyin Fırtınası Lazım, İhbar Hattı İsim Önerisi

snbsbrk53

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
BS
Cihazım
Yok
Konum
Rize
Katılım
17 Ekim 2018
Konular
20
Mesajlar
401
Tepkime puanı
175
Puanları
58
Arkadaşlar selamlar fikirlerinize ihtiyacım olan bir konu var. Özel bir şirketin denetim departmanın da çalışıyorum ve şirket içi ve dışına açık olacak bir hat kurulacak bu hatta çalışanların müşterilerin satıcıların herhangi bir uygunsuz durumu suistimali bildirmelerini isteyeceğiz.

Yalnız bu hatta ne isim versek bir türlü çözemedik. Normalde bütün şirketler bu hatta etik hat yada ihbar hattı diyor ama biz bunlardan farklı bir isim vermek istedik.

Aklınıza ne gelirse yazmanızı isteyeceğim sizden sizce bir şikayette bulunacak olsanız hattın addı ne olsa dikkat çekerdi etkili olurdu.

Şirketimiz denizcilik sektöründe konteyner taşımacılığı yapıyor.
 

mehmet_dengiz

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mehmet
Cihazım
Xiaomi mi5s
Meslek
Karşılıksız miui ailesine yardımı borç bilirim
Yaş
40
Konum
İstanbul
Katılım
22 Nisan 2018
Konular
49
Mesajlar
933
Tepkime puanı
663
Puanları
108
Ghost olabilir. Neticede kimsenin haberi olmadan takip edeceksiniz
 

veliazak

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Veli
Cihazım
Redmi Note 4X
Yaş
50
Konum
Aydın-Merkez
Katılım
6 Aralık 2016
Konular
10
Mesajlar
2.789
Tepkime puanı
5.081
Puanları
188
"İletişim Hattı"

Ne, ihbar ne şikayet ne de ilk etapta akla gelecek olumsuz bir ibare içeriyor... Gayet mantıklı olur.

Çünkü; bu tarz iletişim hatlarına "ihbar veya şikayet" misyonunu yüklediğinizde, misalen; evden kaçan kızı için bile arayan olur... Zamanla da tecrübe edersiniz ki, bin bir türlü asılsız ihbar ve düşmanlık besleyen müracaatlar olacaktır.

Kolay gelsin.
 

snbsbrk53

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
BS
Cihazım
Yok
Konum
Rize
Katılım
17 Ekim 2018
Konular
20
Mesajlar
401
Tepkime puanı
175
Puanları
58
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
"İletişim Hattı"

Ne, ihbar ne şikayet ne de ilk etapta akla gelecek olumsuz bir ibare içeriyor... Gayet mantıklı olur.

Çünkü; bu tarz iletişim hatlarına "ihbar veya şikayet" misyonunu yüklediğinizde, misalen; evden kaçan kızı için bile arayan olur... Zamanla da tecrübe edersiniz ki, bin bir türlü asılsız ihbar ve düşmanlık besleyen müracaatlar olacaktır.

Kolay gelsin.
hattın asıl amacı zaten müşterinin siparişim nerede diye aramasın filanca satıcınız avanta istiyor gibisinden bir suistimali bildirsin diye, iletişim dersek eğer şirketin müşteri iletişim hattı gibi değerlendirilir.
 

veliazak

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Veli
Cihazım
Redmi Note 4X
Yaş
50
Konum
Aydın-Merkez
Katılım
6 Aralık 2016
Konular
10
Mesajlar
2.789
Tepkime puanı
5.081
Puanları
188
Müşterinin, şirket ile başka bir iletişim yolu veya imkanı yoksa, her türlü iletişimi bu hat üzerinden yapacaktır zaten... Ben şunu anlatmak istiyorum... İhbar hattı veya şikayet hattı gibi başına bu ibareleri koyarsanız, yarın öbür gün; "evden kızım kaçtı" "girişte oturan hanım kız bana yan baktı" gibi asılsız veya sizin konunuzla ilgisiz bir çok başvuru olacaktır... Müşteri portföyü nedir ne değildir bilemiyorum ama, işleriniz yoğunsa bu asılsız ve ilgisiz işlerle uğraşmak zaman ve iş gücü kaybıdır bence...

Misalen, adamın evinin önündeki çöpler geç alınıyor diye muhabbet başlıyor, akıllı birisi çıkıp diyor ki, Cimer'e yaz Cimer'e... haha--
 

snbsbrk53

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
BS
Cihazım
Yok
Konum
Rize
Katılım
17 Ekim 2018
Konular
20
Mesajlar
401
Tepkime puanı
175
Puanları
58
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
müşteri destek hattı olabilirmicall~~
Musterilerin genel sorunlari degil ama hattin amaci mesela bize bilgisayar satiyosunuz diyelim bu hatti arayip sizin satinalma mudurunuz sizden pc aliriz ama pc basina 500 bana vercen diyor gibi bir ihbarda bulunulmasi icin bu hat
 
Üst Alt