- Adım
- Kingrider
- Cihazım
- Redmi Note 7 64
- Meslek
- Tekniker Adayı
- Konum
- Türkiye
- Katılım
- 2 Eylül 2019
- Konular
- 16
- Mesajlar
- 111
- Tepkime puanı
- 46
- Puanları
- 28
Arkadaşlar cihazla ilgili tüketici hakem heyetinde devam eden bir şikayetim var karşı taraf savunma vermedi hiç. En sonunda bilirkişi görüşü istendi yazıyor.
Yarın kaymakamlığı arayıp bilgi alacağım fakat daha önce bilirkişiye cihazını vermiş kişilerden bilgi almak istiyorum. Daha önce thh ile işim oldu ama direk sonuçlanıyordu bilirkişi görüşü vs. istenmemişti hiç.
Cihazın tüm kutu şarj aletini faturasını vs. İstiyorlar mı? Yoksa tek cihaz yeterli oluyor mu? Cihaz gün içinde mi incelenip geri veriliyor yoksa belli bir süresi var mı?
Bilirkişilerin çoğu normal telefon tamircileri vs. oluyormuş bu doğru mu?
Yarın kaymakamlığı arayıp bilgi alacağım fakat daha önce bilirkişiye cihazını vermiş kişilerden bilgi almak istiyorum. Daha önce thh ile işim oldu ama direk sonuçlanıyordu bilirkişi görüşü vs. istenmemişti hiç.
Cihazın tüm kutu şarj aletini faturasını vs. İstiyorlar mı? Yoksa tek cihaz yeterli oluyor mu? Cihaz gün içinde mi incelenip geri veriliyor yoksa belli bir süresi var mı?
Bilirkişilerin çoğu normal telefon tamircileri vs. oluyormuş bu doğru mu?