Yardım Belirlediğim alana gitmiyor

Kadri35

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Kadri
Cihazım
Mi vacuum mop p
Yaş
38
Konum
İzmir
Katılım
21 Mart 2021
Konular
1
Mesajlar
3
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Xiaomi vacuum mop pro kullanmaktayım cihazı odanın herhangi bir yerine işaret koyarak gönderip temizletebiliyorum fakat odanın aynı noktasına çizerek alan belirleyip gönderdiğimde biraz ilerleyip kendi etrafında dönüyor , cihazı fabrika ayarlanırına geri döndürüyorum wifi resetliyorum kenarları süpür diyerek yeniden harita çıkartıyorum ilk gün sorun yok ertesi aynı sorun devam ediyor bi öneriniz varmı , aynı sorunu yaşayan varmı?
 

Faruk 04

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ömer Faruk
Cihazım
Mi note 10 lite
Meslek
Öğrenci
Konum
Ağrı
Katılım
2 Ağustos 2020
Konular
11
Mesajlar
321
Çözümler
2
Tepkime puanı
324
Puanları
78
Hocam garantisi varsa aldığınız yere danışın. Beyninde sıkıntı olabilir.
 

Kadri35

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Kadri
Cihazım
Mi vacuum mop p
Yaş
38
Konum
İzmir
Katılım
21 Mart 2021
Konular
1
Mesajlar
3
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Merak edenler için cihazı karşıyaka çarşı teknosa bayiine arızasından dolayı verdim , onlarda istanbuldaki yetkili servise göndermişler , istanbul yetkili servisi güncelleme yapıp göndermişler, nitekim arıza devam ediyor bende mi home uygulmasında ekran görüntüsü alarak ve uzun uzun arızayı anlattığım yazıyı teknosadaki yetkili ile kutusunun içine koyarak aynı arızadan 2. Kez gönderdik bakalım ne olacak yine yapamazlarsa bu sefer iade talep edicem en kötü 3. Kez aynı arıza devam ederse tüketici mahkemesi tüm gelişmeleri buradan paylaşacağım...
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 

Robroyx

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Özer
Cihazım
Vacuum mob pro
Yaş
42
Konum
İstanbul
Katılım
20 Haziran 2021
Konular
1
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Ka
Merak edenler için cihazı karşıyaka çarşı teknosa bayiine arızasından dolayı verdim , onlarda istanbuldaki yetkili servise göndermişler , istanbul yetkili servisi güncelleme yapıp göndermişler, nitekim arıza devam ediyor bende mi home uygulmasında ekran görüntüsü alarak ve uzun uzun arızayı anlattığım yazıyı teknosadaki yetkili ile kutusunun içine koyarak aynı arızadan 2. Kez gönderdik bakalım ne olacak yine yapamazlarsa bu sefer iade talep edicem en kötü 3. Kez aynı arıza devam ederse tüketici mahkemesi tüm gelişmeleri buradan paylaşacağım...
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Kardeş bende media marktdan aldım aynı sorun bendede var belirlediğim alana 1kez gitti bir daha gitmedi aynı hatayı veriyor.senin sorunun çözüldü mü.alalı 2gün oldu ya :(
 
Üst Alt