- Adım
- Mertcan
- Cihazım
- Poco X3
- Meslek
- Dondurulmuş Üni.
- Konum
- Hatay/İskenderun
- Katılım
- 13 Ekim 2016
- Konular
- 63
- Mesajlar
- 5.435
- Çözümler
- 3
- Tepkime puanı
- 6.020
- Puanları
- 338
Hocam şarjsız çalışmaz zatenama benim ki şarsız çalışmıyor hep yüzde 50 de
Hocam şarjsız çalışmaz zatenama benim ki şarsız çalışmıyor hep yüzde 50 de
hocam şimdi açtım da mıuı 12 yazıyor ok şeysi var basıyorrum ilerlemiyor nedenini bilen var mıHocam şarjsız çalışmaz zaten![]()