Yardım Authorization for Mi Cloud is revoked Sorunu

darkange7

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Mert
Cihazım
Mi5s
Yaş
41
Konum
istanbul
Katılım
16 Kasım 2018
Konular
2
Mesajlar
10
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
Kararlı 10.0.3.0
Telefon Modeli
Mi8
Bootloader Kilidi
Kapalı
Merhaba;
Mi5s kullanıyordum bozuldu Mi8 aldım. Önceki telefonun yedekleri yeni telefona gelsin istemedim ve i.mi.com üzerinde kendi bulut alanıma bağlıyken "revoke" isminde bir menüyü aktive ettim. Şimdi i.mi.com sayfasına girince ekteki görüntü çıkıyor. Telefonum mi cloud alanına yedek alamıyor. Bir şekilde cloud ile bağlantım kesildi düzelmiyor. Ne yapabilirim?
 

Ekli dosyalar

  • screenshot_1_1543697910505.jpg
    screenshot_1_1543697910505.jpg
    35 KB · Görüntüleme: 20
  • screenshot_0_1543697910446.jpg
    screenshot_0_1543697910446.jpg
    63,4 KB · Görüntüleme: 23

Ottoman

Co-Admin
Yönetici
Co-Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ahmet
Cihazım
Mi 9T Pro
Konum
Ankara
Katılım
2 Ekim 2016
Konular
126
Mesajlar
11.041
Çözümler
7
Tepkime puanı
20.613
Puanları
338
Merhaba;
Mi5s kullanıyordum bozuldu Mi8 aldım. Önceki telefonun yedekleri yeni telefona gelsin istemedim ve i.mi.com üzerinde kendi bulut alanıma bağlıyken "revoke" isminde bir menüyü aktive ettim. Şimdi i.mi.com sayfasına girince ekteki görüntü çıkıyor. Telefonum mi cloud alanına yedek alamıyor. Bir şekilde cloud ile bağlantım kesildi düzelmiyor. Ne yapabilirim?
İlk önce telefonunuzda Mi Hesabından çıkış yapın, aşağıdaki verdiğim linkten PC üzerinden giriş yaparak tekrar aktif edin. Telefonunuza bir doğrulama kodu göndermesi gerekir. Kodu girdikten sonra, telefondan mi hesabınızı açarak tekrar gözlemleyin hocam.

 
Oyla:

darkange7

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Mert
Cihazım
Mi5s
Yaş
41
Konum
istanbul
Katılım
16 Kasım 2018
Konular
2
Mesajlar
10
Tepkime puanı
1
Puanları
3
İlk önce telefonunuzda Mi Hesabından çıkış yapın, aşağıdaki verdiğim linkten PC üzerinden giriş yaparak tekrar aktif edin. Telefonunuza bir doğrulama kodu göndermesi gerekir. Kodu girdikten sonra, telefondan mi hesabınızı açarak tekrar gözlemleyin hocam.

Ottomon yanıtın için teşekkür ederim. Telefonumda mi oturumunu kapattım. Bilgisayardan i.mi.com adresine girerek tekrar oturum açtım. Öncelikle dediğin doğrulama kodu gelmedi. Direk sayfa açıldı ve açılan sayfada "Authorization for Mi Cloud is revoked" yazıyor. (Ekran görüntüsü ekledim.)
 

Ekli dosyalar

  • Ekran Alıntısı.PNG
    Ekran Alıntısı.PNG
    12,6 KB · Görüntüleme: 15
Oyla:

Ottoman

Co-Admin
Yönetici
Co-Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ahmet
Cihazım
Mi 9T Pro
Konum
Ankara
Katılım
2 Ekim 2016
Konular
126
Mesajlar
11.041
Çözümler
7
Tepkime puanı
20.613
Puanları
338
Ottomon yanıtın için teşekkür ederim. Telefonumda mi oturumunu kapattım. Bilgisayardan i.mi.com adresine girerek tekrar oturum açtım. Öncelikle dediğin doğrulama kodu gelmedi. Direk sayfa açıldı ve açılan sayfada "Authorization for Mi Cloud is revoked" yazıyor. (Ekran görüntüsü ekledim.)
Hocam doğrulama kodu gelmedi ise (hesabınızı bloke olmuş) sizin yapabileceğiniz fazla bir şey yok. Aşağıdaki mail adresine İngilizce olarak bir mail atın isterseniz onları çözebileceği bir durum sanırım.
service.global@xiaomi.com

Edit: " " üzerinden aktif mi kontrol edin.
 
Oyla:

darkange7

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Mert
Cihazım
Mi5s
Yaş
41
Konum
istanbul
Katılım
16 Kasım 2018
Konular
2
Mesajlar
10
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Hocam doğrulama kodu gelmedi ise (hesabınızı bloke olmuş) sizin yapabileceğiniz fazla bir şey yok. Aşağıdaki mail adresine İngilizce olarak bir mail atın isterseniz onları çözebileceği bir durum sanırım.
service.global@xiaomi.com

Edit: " " üzerinden aktif mi kontrol edin.
account.xiaomi.com çalışıyor. Her şey normal o sayfada. Sadece bulut sistemi uçtu. Ben oradaki linke tıkladıktan sonra oldu. Verdiğiniz adrese mail attım. Garip bir sorun. O linki neden koymuşlar ki. Tek derdim, eski telefondan kalan yedekleri bir hamlede silmek istememdi. Komple bulutu sildi :)
 
Oyla:

Ottoman

Co-Admin
Yönetici
Co-Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ahmet
Cihazım
Mi 9T Pro
Konum
Ankara
Katılım
2 Ekim 2016
Konular
126
Mesajlar
11.041
Çözümler
7
Tepkime puanı
20.613
Puanları
338
account.xiaomi.com çalışıyor. Her şey normal o sayfada. Sadece bulut sistemi uçtu. Ben oradaki linke tıkladıktan sonra oldu. Verdiğiniz adrese mail attım. Garip bir sorun. O linki neden koymuşlar ki. Tek derdim, eski telefondan kalan yedekleri bir hamlede silmek istememdi. Komple bulutu sildi :)
Mailin cevabını bekleyelim hocam artık, bu konu üzerinden yazarsınız. :)
Tekrar geçmiş olsun.
 
Oyla:

darkange7

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Mert
Cihazım
Mi5s
Yaş
41
Konum
istanbul
Katılım
16 Kasım 2018
Konular
2
Mesajlar
10
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Teşekkürler görüşmek üzere :)
Merhaba;
Bir süre Xiaomi Support ile mailleştik. En son verdiği cevap aşağıdaki gibi.

I would like to inform you that once you revoke the account, mi cloud will be empty, if you wants to use mi account, please register again with new MI Account.

Benim anladığım kadarıyla cloud hesabı kurtarılamıyor yeniden mi account açmamı istiyorlar. Tamam bu benim için uygun bir yöntem ama bunu onlar mı yapacak yoksa ben mi? Ben yapacaksam eğer hesabı sildikten sonra tekrar aynı telefonu numarası ve e-posta ile kayıt olabilecek miyim? Account silme konusunda bilginiz var mı?
 
Oyla:
Üst Alt