Yardım Arkadaşlar telefonumda 3.kez ghost screen oluştu

Emirhan.alkn

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Emirhan
Cihazım
Xiaomi redmi no
Yaş
24
Konum
Amasya
Katılım
22 Mayıs 2020
Konular
9
Mesajlar
27
Tepkime puanı
11
Puanları
3
Arkadaşalar telefonumda 3.kez ghost screen oluştu telefonun ekranı ghost screenden dolayı komple gidebilir mi kaç kere garantiye gönderdim hala aynı sürekli ghost screen oluşuyor telefonun değişimini isteyebilir miyim
 

Drkirpi

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mert
Cihazım
Redmi Note 9 Pr
Yaş
24
Konum
İstanbul
Katılım
15 Kasım 2020
Konular
5
Mesajlar
501
Çözümler
6
Tepkime puanı
213
Puanları
58
Arkadaşalar telefonumda 3.kez ghost screen oluştu telefonun ekranı ghost screenden dolayı komple gidebilir mi kaç kere garantiye gönderdim hala aynı sürekli ghost screen oluşuyor telefonun değişimini isteyebilir miyim
Evet 1 yılda aynı sorundan 2 kereden fazla yasandiysa değişim istenebilir.Amma garanti değiştirmez bunuda soyliyeyim
 

serdocan

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Serdar
Cihazım
RN 12 Pro
Meslek
Reklam Op. Uzmanı
Yaş
40
Konum
İstanbul
Katılım
23 Ağustos 2017
Konular
34
Mesajlar
1.098
Tepkime puanı
499
Puanları
98
Normalde ayıplı mal olarak işlem görmesi gerekiyor ve değişim olması gerekiyor ama Türkiye'de maalesef kullanıcı hatasına sokmayı biliyorlar bi tek servisler. o yüzden şansınızı deneyin bakalım ne diyecekler.
 

emo1616

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Redmi Note8 Pro
Yaş
27
Konum
Bursa
Katılım
29 Ekim 2019
Konular
150
Mesajlar
1.532
Çözümler
10
Tepkime puanı
486
Puanları
98
İstediği kadar servis ekran değişimi yapsın aynı ekran panelini taktıklari için yine arıza çıkacaktır.Bunu teknik servis söylüyor stok ta hangi panel takılı ise onu takıyoruz diyorlar.Tek şansın tüketici hakları çünkü teknik servis değişimi sonucunu çıkarması çok meşakkatli başka teknik servis destekliyor ise delta yada evefone da gönderin derim.Bende rn7 de çok rastladığım bir sorundu en sonunda tak etti ekranı garantide değiştirdim direk sattım onun yerine yurt dışı rn8pro aldık o kadar rahatim ki sorunsuz bir şekilde kullanıyorum.
 

musdi27

Yaşamaya çalışmak...
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
M. Mustafa
Cihazım
Xiaomi 13T
Meslek
Ofis Sorumlusu
Konum
Gaziantep
Katılım
13 Mayıs 2014
Konular
174
Mesajlar
4.547
Çözümler
29
Tepkime puanı
3.483
Puanları
188
Ücretsiz değişim veya ücret iadesi hakkınız var şu an ancak hocalarımın da dediği gibi firmalar kabul etmiyor genellikle. Şansınızı deneyin, olmazsa THH'ye şikayet eder, kuruşuna kadar alırsınız.
 
Üst Alt