- Adım
- ilhan
- Cihazım
- oneplus 6t
- Meslek
- uzman teknisyen
- Yaş
- 48
- Konum
- istanbul
- Katılım
- 28 Kasım 2016
- Konular
- 32
- Mesajlar
- 483
- Tepkime puanı
- 356
- Puanları
- 78
Arkadaşlar bir bilgi paylaşmak istiyorum. Belki paylaşılmış ise kusuruma bakmayın. Amazfit stratos uygulamasına girişte daha önce o mail adresiyle giriş yapmış, sonrasında uygulamadan çıkış yapmadan veya direkt sildiyseniz. Tekrar giriş yapacağınız zaman " null " hatası alabilirsiniz. Bu durumda ya yeni imei alıp giriş yapmalısınız yada şöyle basit bir yöntem buldum : null hatası alınca şifremi unuttum seçeneğini seçip amazfit sayfasında kullandığınız mail adresini yazıp şifrenizi sıfırlayıp yeni parola belirleyip giriş yaparsanız sorunsuz çalışıyor.