- Adım
- Tarık
- Cihazım
- Mi 8
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 27 Eylül 2018
- Konular
- 4
- Mesajlar
- 280
- Tepkime puanı
- 190
- Puanları
- 58
Selamlar herkese,
Bir yakınımın Mi 9T model telefonu var. Bildiğim kadarıyla ürün kutu içeriğiyle birlikte iki yıl garantili olarak satılıyor. Cihazımız Delta garantisi kapsamındadır. Sanırım ilk parti ürünlerde kutu içeriğine Mi kulaklık koyulmuş ve sonraki parti kutuların içeriğinde bu mevcut değil. Kulaklık bozuldu ve şuanda teknik servis kulaklığı temin edemediklerini söyleyip farklı marka kulaklık verebileceklerini iletiyorlar.
1.) Yasal olarak bunu temin etmek durumundalar. Eğer edemezlerse cihaz komple iade hakkım mevcut mudur ?
2.) Siz olsanız nasıl bir yol izlerdiniz ?
Teşekkür ederim bilginiz ve fikirleriniz için
Bir yakınımın Mi 9T model telefonu var. Bildiğim kadarıyla ürün kutu içeriğiyle birlikte iki yıl garantili olarak satılıyor. Cihazımız Delta garantisi kapsamındadır. Sanırım ilk parti ürünlerde kutu içeriğine Mi kulaklık koyulmuş ve sonraki parti kutuların içeriğinde bu mevcut değil. Kulaklık bozuldu ve şuanda teknik servis kulaklığı temin edemediklerini söyleyip farklı marka kulaklık verebileceklerini iletiyorlar.
1.) Yasal olarak bunu temin etmek durumundalar. Eğer edemezlerse cihaz komple iade hakkım mevcut mudur ?
2.) Siz olsanız nasıl bir yol izlerdiniz ?
Teşekkür ederim bilginiz ve fikirleriniz için