- Adım
- Barış
- Cihazım
- General Mobile
- Yaş
- 27
- Konum
- Mersin
- Katılım
- 13 Temmuz 2020
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 1
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
Xiaomi EarBuds kullaklıklarım birbiri ile bağlanmıyor bütün talimatlar denendi fakat bağlantı kurulamıyor bu kapsamda garantiye göndermek istiyorum ürünüm orjinal fakat garanti süreci nasıl ilerliyor onarımı yapılıyor mu değişim mi oluyor nasıl garantiye gönderebilirim bu konularda yardıma ihtiyacım var. Aldığımdan bu yana yaklaşık 3 ay oldu cihazım son birkaç gün harici hiç sorun yaşamamıştım. cihazları 0 ladım sorun devam etti. Hiçbirşey işe yaramıyor. Ürünümün faturası kayıp fakat kutu içeriğindeki belgeler tam garantiye kabul edilir mi?