- Adım
- ahmet
- Cihazım
- mi 4 inşalla
- Yaş
- 27
- Konum
- ankara
- Katılım
- 10 Mart 2016
- Konular
- 18
- Mesajlar
- 134
- Tepkime puanı
- 27
- Puanları
- 28
arkadaşlar ben xiaomi mi5 prime 64gb marka model cihazımı 1 yıl içerisinde aynı ve farklı arızalardan tam 7kere servise gönderdim en son gönderdiğimde tüketici hakem heyetine para iadesi için başvurmuş oldugumdan dolayı uzlaşmak için gönderdim fakat bunlar kesinlikle insanlıktan anlamıyorlar cihaz biraz önce elime ulaştı cihaz gönderdiğim gibi geri gelmiş hiçbir işlem yapılmamış ve cihaz açılmıyor hiçbir tepki yok birde utanmaz allanmazlar servis kağıdına tüm testleri yapılmıştır aktif olarak test edilmiştir bahsi bulunan hata bulunamadı onarımsız iade edilmiştir şeklinde yazı düşmüşler derhal thh ye gidip dosyaya ek dilekçe verip bunları süründüreceğim tüm yasal haklarımı kullanmaktan çekinmeyeceğim allahın izniyle sakın ola bunlar uzlaşalım anlaşalım diye mesaj atar yada ararlarsa sakın kanmayın insana vakit kaybından insanı yormaktan başka birşey yapmıyorlar bunlar