Yardım 6kere servise giden Xiaomi mi5 cihazında yine sorun var

ottomanempire06

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ahmet
Cihazım
mi 4 inşalla
Yaş
27
Konum
ankara
Katılım
10 Mart 2016
Konular
18
Mesajlar
134
Tepkime puanı
27
Puanları
28
Arkadaslar bundan öncede konu acmistim cihazın ekranında ölü piksel beyaz leke işik sızması aşırı ısınma şarjın az gitmesi gibi sorunlar vardı sağolsun delta servisdeki Aslı hanım aracılığıyla servise verdim ve kasa+ekran değiştirilip tarafıma gönderildi ekranda kasada hiçbir sorun yok gayet memnunum lakin bu seferde şarj az gidiyor telefon kapanıyor zor açılıyor ne yapmam gerek?
 
Son düzenleme:

Metin

(:
Premium Üye
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Metin Çınar
Cihazım
Redmi Note 8
Yaş
36
Konum
Eskişehir
Katılım
27 Temmuz 2016
Konular
131
Mesajlar
5.767
Çözümler
6
Tepkime puanı
7.304
Puanları
338
6 kere servise gitmiş telefon, direk tüketici hakem heyetine gidin. Serviste kaldığı günleri düşünürsek, 3 ay hiç bişi değil bence.

MI 4LTE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Delta Servis 1

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
214
Çözümler
1
Tepkime puanı
64
Puanları
43
Arkadaslar bundan öncede konu acmistim cihazın ekranında ölü piksel beyaz leke işik sızması aşırı ısınma şarjın az gitmesi gibi sorunlar vardı sağolsun delta servisdeki Aslı hanım aracılığıyla servise verdim ve kasa+ekran değiştirilip tarafıma gönderildi ekranda kasada hiçbir sorun yok gayet memnunum lakin bu seferde şarj az gidiyor telefon kapanıyor zor açılıyor ne yapmam gerek?
Merhaba kullanıma bağlı olarak şarj kapasitesinin azalma durumu olabilir. Dilerseniz incelememiz üzere tekrar servisimize gönderebilirsiniz.

Saygılarımla
 

ottomanempire06

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ahmet
Cihazım
mi 4 inşalla
Yaş
27
Konum
ankara
Katılım
10 Mart 2016
Konular
18
Mesajlar
134
Tepkime puanı
27
Puanları
28
Merhaba kullanıma bağlı olarak şarj kapasitesinin azalma durumu olabilir. Dilerseniz incelememiz üzere tekrar servisimize gönderebilirsiniz.

Saygılarımla
Sayın delta çalışanları vallahi göndermekten biktim usandım thhye verecem artık para iadesi için 6kere gönderdim her seferinde parçası değişti
 

Metin

(:
Premium Üye
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Metin Çınar
Cihazım
Redmi Note 8
Yaş
36
Konum
Eskişehir
Katılım
27 Temmuz 2016
Konular
131
Mesajlar
5.767
Çözümler
6
Tepkime puanı
7.304
Puanları
338
Sayın delta çalışanları vallahi göndermekten biktim usandım thhye verecem artık para iadesi için 6kere gönderdim her seferinde parçası değişti
Kesinlikle doğru olanı yapmış olursunuz.
Bugüne kadar beklemeniz hata zaten. Kolay gelsin.

MI 4LTE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

ottomanempire06

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ahmet
Cihazım
mi 4 inşalla
Yaş
27
Konum
ankara
Katılım
10 Mart 2016
Konular
18
Mesajlar
134
Tepkime puanı
27
Puanları
28
Merhaba kullanıma bağlı olarak şarj kapasitesinin azalma durumu olabilir. Dilerseniz incelememiz üzere tekrar servisimize gönderebilirsiniz.

Saygılarımla
telefon tamamen kapandı ve açılmıyor an itibariyle ben telefonumun tamir görmesini istemiyorum ben sıfır kapalı kutulu değişimini taleb ve rica ediyorum 6 kere gönderdim kanun dışı işlem yapıyorsunuz bir senede aynı arızadan 3 farklı arızadan 4 kere servise giriş yapar ise değişim iade yapmak durumundasınız benim cihazım 6 kere servise gitti 3 4 kere ekran 2 3 kere batarya 1 2 kerede titreşim motoru değişti el insaf ekran sorunu vardı aslı hanım sayesinde ekran problemi çözüldü bu seferde batarya çabuk bitmeye başladı ve bugunde telefon açılmıyor şarja taktım 3 saat durdu yine açılmadı güç tuşuna 1dk boyunca basılı tuttum ses kısma güç tuşuna 1 dk boyunca basılı tuttum ne yaptıysam açılmıyor cihaz ben sizden tamirini istemiyorum cihazımda nokta kadar çizik yok ben cihazımın sıfır kapalı kutu elinizde var ise mi5 ile yok ise xiaomi mi a2 lite 64 gb lik model ile değişimini taleb ve rica ediyorum yada mi5s 64gb model ile hangisi sizlere uygun olur ise fatura tutarı 1400 tlnin göz önünde bulundurulup değişimini yapılamıyorsa para iadesini taleb ediyorum sizden olumlu bir dönüt bekliyorum yoksa magduriyetimi mahkeme yolu ile halledeceğim bilginize
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Kesinlikle doğru olanı yapmış olursunuz.
Bugüne kadar beklemeniz hata zaten. Kolay gelsin.

MI 4LTE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
bugunde kapandı açılmıyor :D
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Kesinlikle doğru olanı yapmış olursunuz.
Bugüne kadar beklemeniz hata zaten. Kolay gelsin.

MI 4LTE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
bugunde kapandı açılmıyor :D
 

Delta Servis 2

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
215
Tepkime puanı
94
Puanları
43
telefon tamamen kapandı ve açılmıyor an itibariyle ben telefonumun tamir görmesini istemiyorum ben sıfır kapalı kutulu değişimini taleb ve rica ediyorum 6 kere gönderdim kanun dışı işlem yapıyorsunuz bir senede aynı arızadan 3 farklı arızadan 4 kere servise giriş yapar ise değişim iade yapmak durumundasınız benim cihazım 6 kere servise gitti 3 4 kere ekran 2 3 kere batarya 1 2 kerede titreşim motoru değişti el insaf ekran sorunu vardı aslı hanım sayesinde ekran problemi çözüldü bu seferde batarya çabuk bitmeye başladı ve bugunde telefon açılmıyor şarja taktım 3 saat durdu yine açılmadı güç tuşuna 1dk boyunca basılı tuttum ses kısma güç tuşuna 1 dk boyunca basılı tuttum ne yaptıysam açılmıyor cihaz ben sizden tamirini istemiyorum cihazımda nokta kadar çizik yok ben cihazımın sıfır kapalı kutu elinizde var ise mi5 ile yok ise xiaomi mi a2 lite 64 gb lik model ile değişimini taleb ve rica ediyorum yada mi5s 64gb model ile hangisi sizlere uygun olur ise fatura tutarı 1400 tlnin göz önünde bulundurulup değişimini yapılamıyorsa para iadesini taleb ediyorum sizden olumlu bir dönüt bekliyorum yoksa magduriyetimi mahkeme yolu ile halledeceğim bilginize
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


bugunde kapandı açılmıyor :D
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


bugunde kapandı açılmıyor :D
Merhaba çözüm süreci için cihazı servisimize göndermeniz gerekmektedir. Talepleriniz değerlendirilecektir.

Saygılarımızla
Delta Teknik Servis
 

Metin

(:
Premium Üye
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Metin Çınar
Cihazım
Redmi Note 8
Yaş
36
Konum
Eskişehir
Katılım
27 Temmuz 2016
Konular
131
Mesajlar
5.767
Çözümler
6
Tepkime puanı
7.304
Puanları
338
telefon tamamen kapandı ve açılmıyor an itibariyle ben telefonumun tamir görmesini istemiyorum ben sıfır kapalı kutulu değişimini taleb ve rica ediyorum 6 kere gönderdim kanun dışı işlem yapıyorsunuz bir senede aynı arızadan 3 farklı arızadan 4 kere servise giriş yapar ise değişim iade yapmak durumundasınız benim cihazım 6 kere servise gitti 3 4 kere ekran 2 3 kere batarya 1 2 kerede titreşim motoru değişti el insaf ekran sorunu vardı aslı hanım sayesinde ekran problemi çözüldü bu seferde batarya çabuk bitmeye başladı ve bugunde telefon açılmıyor şarja taktım 3 saat durdu yine açılmadı güç tuşuna 1dk boyunca basılı tuttum ses kısma güç tuşuna 1 dk boyunca basılı tuttum ne yaptıysam açılmıyor cihaz ben sizden tamirini istemiyorum cihazımda nokta kadar çizik yok ben cihazımın sıfır kapalı kutu elinizde var ise mi5 ile yok ise xiaomi mi a2 lite 64 gb lik model ile değişimini taleb ve rica ediyorum yada mi5s 64gb model ile hangisi sizlere uygun olur ise fatura tutarı 1400 tlnin göz önünde bulundurulup değişimini yapılamıyorsa para iadesini taleb ediyorum sizden olumlu bir dönüt bekliyorum yoksa magduriyetimi mahkeme yolu ile halledeceğim bilginize
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


bugunde kapandı açılmıyor :D
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


bugunde kapandı açılmıyor :D
Geçmiş olsun :)

MI 4LTE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

ottomanempire06

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ahmet
Cihazım
mi 4 inşalla
Yaş
27
Konum
ankara
Katılım
10 Mart 2016
Konular
18
Mesajlar
134
Tepkime puanı
27
Puanları
28
Merhaba çözüm süreci için cihazı servisimize göndermeniz gerekmektedir. Talepleriniz değerlendirilecektir.

Saygılarımızla
Delta Teknik Servis
Bugün gönderdim cihazımda nokta.kadar.cizik yoktur göndermeden önce hem.video hemde fotoğrafını çekip paketleyip gönderdim inşallah magduriyetimi Xiaomi mi a2 ile.degisim yapıp veyatta para iadesini gerçekleştirip giderirsiniz ve beni memnun edersiniz inşaallah
 

ottomanempire06

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ahmet
Cihazım
mi 4 inşalla
Yaş
27
Konum
ankara
Katılım
10 Mart 2016
Konular
18
Mesajlar
134
Tepkime puanı
27
Puanları
28
ürünümün kargoya vermeden 1 saat önceki fotografları videosuda var nokta kadar çizik yoktur
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20190129_103733332.jpg
    IMG_20190129_103733332.jpg
    586 KB · Görüntüleme: 20
  • IMG_20190129_112648579_BURST000_COVER_TOP.jpg
    IMG_20190129_112648579_BURST000_COVER_TOP.jpg
    337,4 KB · Görüntüleme: 19
  • IMG_20190129_112655115_BURST000_COVER_TOP.jpg
    IMG_20190129_112655115_BURST000_COVER_TOP.jpg
    308,2 KB · Görüntüleme: 20
  • IMG_20190129_112703673_BURST000_COVER_TOP.jpg
    IMG_20190129_112703673_BURST000_COVER_TOP.jpg
    380,3 KB · Görüntüleme: 20
  • IMG_20190129_112710170_BURST000_COVER_TOP.jpg
    IMG_20190129_112710170_BURST000_COVER_TOP.jpg
    378,4 KB · Görüntüleme: 18
  • IMG_20190129_112739184_HDR.jpg
    IMG_20190129_112739184_HDR.jpg
    468,7 KB · Görüntüleme: 19
  • IMG_20190129_112743864_HDR.jpg
    IMG_20190129_112743864_HDR.jpg
    311,4 KB · Görüntüleme: 19
Üst Alt