Soru 13t Sıcaktan telefon resetlemesi

baran4524

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
anda
Cihazım
s7
Yaş
31
Konum
istanbul
Katılım
23 Şubat 2019
Konular
29
Mesajlar
422
Tepkime puanı
96
Puanları
43
Evet havalar çok sıcak kabul ediyorum ancak gölgede bile kendini sogutamayan bu cihaza neden bu kadar para verdik sıcaktan rsetleme yaşayan birtek benmiyim arkadaşlar varmı başına gelen cihazı sogutmassam her zaman olmasada resetleniyor aralarda
 

ibrother

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
ibo
Cihazım
RN10PRO
Yaş
24
Konum
ankara
Katılım
1 Temmuz 2021
Konular
23
Mesajlar
455
Çözümler
6
Tepkime puanı
165
Puanları
58
Benim note 10 pro resetleme değil ama sıcak olunca, kamera, İnternet vs izin vermiyor. Tuşlu telefon gibi oluyor. Su geçirmezliği az da olsa olduğu için, üzerine soğuk su sıçratıp soğutuyorum ya da yeşil buz torbası koyuyorum. Yapacak bir şey yok tüm markalarda bu sorun var. Pil sorunu eskiye göre daha iyi oldu, belki bir gün ısınma sorunu da çözülür.
 

Security Developer

ᴍɪᴜɪ ᴍᴇᴍᴏʀʏ
Yönetici
Destek Ekibi
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Đ₳Ɽ₭ ₩ØⱤⱠĐ
Cihazım
Xiaomi, Huawei
Meslek
Whatever
Konum
Alaska
Katılım
4 Nisan 2022
Konular
18
Mesajlar
808
Çözümler
6
Tepkime puanı
561
Puanları
108
Kullanmış olduğum cihaz bir zamanlar işlemcisi nedeniyle hep ısınma şikayetleri vardı.

Bunu sadece işlemciye bağlamıyorum en büyük etken soğutma sistemi ve yazılımıdır.

Rom değişikliği yapmıştım ardından şuan kullanmış olduğum cihazda dahi gelen şikayetler kadar ısınma durumu olsa da yazılımsal veya donanımsal sorun çıkartmıyor.

Örnek verecek olur isek.
Reset, donma, kasma, takılma.
Uygulama çalışmama.

Cihaz : Xiaomi mi 11T

Rom değişikliği yaparak bir nebzede olsa ısınmayı azaltabilirsiniz.

Arka plan da çalışan uygulamaları kontrol ediniz.

Modlanmış uygulama varsa kaldırınız onlar da bu duruma neden olabilir.

Kolay gelsin.
 

baran4524

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
anda
Cihazım
s7
Yaş
31
Konum
istanbul
Katılım
23 Şubat 2019
Konular
29
Mesajlar
422
Tepkime puanı
96
Puanları
43
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Benim note 10 pro resetleme değil ama sıcak olunca, kamera, İnternet vs izin vermiyor. Tuşlu telefon gibi oluyor. Su geçirmezliği az da olsa olduğu için, üzerine soğuk su sıçratıp soğutuyorum ya da yeşil buz torbası koyuyorum. Yapacak bir şey yok tüm markalarda bu sorun var. Pil sorunu eskiye göre daha iyi oldu, belki bir gün ısınma sorunu da çözülür.
Hocam eski telefon olsa kabullenicem ana 1 senelik telefon bile değil sene 2024 de bunu nasıl Cozemiyorlar anlamiyorum
 

alimitnick

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ali
Cihazım
Redmi note 125G
Meslek
Öğrenci
Konum
England/London
Katılım
29 Ocak 2024
Konular
7
Mesajlar
197
Çözümler
1
Tepkime puanı
43
Puanları
28
Redmi note 12 pro 5G kullanıyorum tayvan Romuna geçince ısınma sorunu ciddi ölçüde azaldı.
 

musdi27

Yaşamaya çalışmak...
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
M. Mustafa
Cihazım
Xiaomi 13T
Meslek
Ofis Sorumlusu
Konum
Gaziantep
Katılım
13 Mayıs 2014
Konular
179
Mesajlar
4.677
Çözümler
30
Tepkime puanı
3.585
Puanları
188
HyperOS ile ısınma sorunu tavan yaptı ancak tek suçlu HyperOS değil, şu an mevsim normallerinin üzerinde sıcaklıklar var.

13T'de ben sadece 1 kez aşırı ısınmanın olumsuzluğunu gördüm, onda da araç içinde navigasyon açıktı ve telefon güneş görüyordu sürekli. Bundan hariç bir sıkıntı olmadı.
 

teyubesk

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Onur
Cihazım
Redmi Note10Pro
Meslek
Tekniker
Yaş
31
Konum
İstanbul
Katılım
7 Mayıs 2015
Konular
6
Mesajlar
403
Tepkime puanı
271
Puanları
78
bende carplay bağlı iken telefonu kol dayamanın içine koyup öğlen 2 saat kadar yol yaptığımda aşırı ısınmıştı ama burada benim hatam o sıcakta telefonu hava almayan kapalı yere koymaktı. Normal şartlarda bu kadar ısınmıyor cihaz ama reset atacak kadar ısınıyorsa arkaplanda çalışıp işlemciyi yoran bi uygulama olabilir, yazılımsal bi sorun olabilir normal değil bence
 

baran4524

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
anda
Cihazım
s7
Yaş
31
Konum
istanbul
Katılım
23 Şubat 2019
Konular
29
Mesajlar
422
Tepkime puanı
96
Puanları
43
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
bende carplay bağlı iken telefonu kol dayamanın içine koyup öğlen 2 saat kadar yol yaptığımda aşırı ısınmıştı ama burada benim hatam o sıcakta telefonu hava almayan kapalı yere koymaktı. Normal şartlarda bu kadar ısınmıyor cihaz ama reset atacak kadar ısınıyorsa arkaplanda çalışıp işlemciyi yoran bi uygulama olabilir, yazılımsal bi sorun olabilir normal değil bence
Hocam durduğu yerde olmuyor zaten cihazı yoran uygulama açık haldeyken kapanıyor cihazin ekranıni kapatınca sorun yok soğuyor ama şimdi benim işim varken ben cihazı kapatıp soğumasını bekleyemem düşük seğment bir cihaz olsa umursamam acaba cihaz rootlu diyemi yapıyor bı test etmek lazim
 

teyubesk

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Onur
Cihazım
Redmi Note10Pro
Meslek
Tekniker
Yaş
31
Konum
İstanbul
Katılım
7 Mayıs 2015
Konular
6
Mesajlar
403
Tepkime puanı
271
Puanları
78
Haklısın hocam bendeki cihazın günlük kullanımda rahatsız edecek seviyede ısındığını hissetmedim, dediğim gibi bi o arabadayken elime alınca aşırı ısınmış olduğunu fark ettim. Global son sürüm yüklü root, imei, direnç işlemi görmedi. Oyun yüklü değil, ağır uygulama diyebileceğim instagram var uzun süre açık kalınca hafif bi ısınma oluyor ama rahatsız etmiyor
 

baran4524

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
anda
Cihazım
s7
Yaş
31
Konum
istanbul
Katılım
23 Şubat 2019
Konular
29
Mesajlar
422
Tepkime puanı
96
Puanları
43
Çözümü buldum
Robotu kaldırdım ve arabaya buz dolabı aldım buz akuleri aldım isindiginda dolaba koyuyorum 😀😀😀
 
Üst Alt