İpucu 128K Sim Kartlar Hakkında Bilgilendirme

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
426
Mesajlar
15.469
Çözümler
55
Tepkime puanı
23.902
Puanları
438
Son dönemlerde sunmuş olduğu dahili e-imza hizmeti nedeniyle pek çok kullanıcımız 128k Turkcell SIM Kart kullanmak istemekte. Ancak bu kartların muhtelif Xiaomi modelleri ile uyumlu olmadığına dair geri bildirimler alıyoruz. Turkcell sizlere iki farklı çeşit 128k SIM Kart sunuyor. Bunlardan siyah olanlar yeni sürüm olarak adlandırılıyor ve Xiaomi cihazlarda sorunsuz çalışırlarken, eski sürüm olan kırmızı/turuncu renkli olanlar ise genellikle çalışmamaktadır.

Bu nedenle Turkcell'den 128K SIM Kart alacak Xiaomi kullanıcılarının yeni sürüm siyah SIM Kartlardan temin etmelerini önemle hatırlatırız.

NOT : Kartların 128K olması nedeniyle telefonunuzun kartları tanıma süresi bir kaç dakika sürebilmektedir.


Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 
Son düzenleme:

Hknmktv

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hakan
Cihazım
Poco X3 Nfc
Yaş
30
Konum
Tekirdağ
Katılım
28 Kasım 2016
Konular
3
Mesajlar
286
Çözümler
1
Tepkime puanı
100
Puanları
58
Ben de turuncu fakat çalışıyor
 

Cozen24

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cem
Cihazım
MI 8 SE
Yaş
29
Konum
İzmir
Katılım
2 Ekim 2018
Konular
5
Mesajlar
21
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Selamlar bende A2 Lite var. Sim kart siyah ama yine de çalışmıyor. Farklı bir ayar/öneriniz var mıdır ?
 

m35

Sony Fans
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
mustafa
Cihazım
Mix 2
Meslek
Kimya Mühendisi
Yaş
37
Konum
İstanbul
Katılım
16 Nisan 2017
Konular
29
Mesajlar
1.335
Tepkime puanı
653
Puanları
128
ayarlik bisey degil bu tamamen donanimsal.

diger operatorlerde durum nasil acaba. 128k sim kartin cip izelligiyle alakali bi durum hangi cipler caliaiyor hangileri calismiyor bunlari ogrenmek lazim
 

Cozen24

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cem
Cihazım
MI 8 SE
Yaş
29
Konum
İzmir
Katılım
2 Ekim 2018
Konular
5
Mesajlar
21
Tepkime puanı
0
Puanları
1
ayarlik bisey degil bu tamamen donanimsal.

diger operatorlerde durum nasil acaba. 128k sim kartin cip izelligiyle alakali bi durum hangi cipler caliaiyor hangileri calismiyor bunlari ogrenmek lazim

Donanımsal olduğunu düşünmüyorum açıkcası. Farklı ayarlar ile denediğimde bir kaç dakika da olsa şebeke aldırabilmiştim. Xiaomi destek mailime cevap verdi. Geldiği gibi paylaşıyorum. Zamanım olduğunda deneyip sonucu da paylaşacağım.

I understand your concern that the sim card is not recognizing in your phone and apologize for the inconvenience you have experienced. I would request you to check the network bands of your device in the specifications. If it does not match to the particular carrier bandwidth, so we cannot assure you that your device works with the network of your region because this particular product is designed on the basic requirement of that particular region.



Also, would request you to consult your telecom operator whether their SIM card is compatible with the phone in the network. And then please follow the below steps to check this problem:

• Please dial *#06# on your phone, and then check whether you can see the IMEI number. If you could, the phone might be in normal condition

• Please re-install the SIM card and check whether it's good for use

• Please dial *#*#4636#*#*, and check the "phone information", you'll find the network information here. If it's above -100dBm, the network condition is ok

• Please change another SIM card on the phone and check whether it's working

• Please change a new SIM card from your telecom carrier and then check whether it could use



Manual Network

1. Go to "Settings"

2. Select "Sim and Mobile Network"

3. Select "Sim" ( through which using internet)

4. Select "Cellular Network"

5. Select "Manual"



Hardware Test

1. Dial *#*#6484#*#*

2. Select Single Item Test (if the option is available)

3. Select the options related to sim card

4. Perform the test by choosing the appropriate options



If the test passes, then I would request you to follow the below mentioned steps.



Sign Out from your Mi Account

1. Go to Settings

2. Select Mi Account

3. Then confirm to Sign Out



Create a Backup

1. Go to Settings

2. Select Additional Settings

3. Select Backup and Reset

4. Select Local Backups

5. Select Backup

6. Select Accounts and Contacts & Deselect System

7. Then select Backup so that a backup would be created



For Finding Backup File

1. Go to Internal Storage

2. Select Miui

3. Select Backup

4. Select All Backup



(Note :- Please save the backup file in your system so that your important data would be prevented)



Factory Data Reset

1. Go to Settings

2. Select Additional Settings

3. Select Backup and Reset

4. Tap on Factory Data Reset



For ROM Flash follow below steps:

1. Visit

2. Click on downloads, select appropriate model

3. Click on Global/ China version and download full ROM (Stable version)

4. Copy the downloaded zip file to downloaded_rom folder in internal storage of the device. (If you do not have the folder named downloaded_rom in your device, then request you to create new folder by this name)

5. Go into tools select updater

6. Tap on top right corner(...) and choose update package

7. Browse for the folder downloaded_rom and select ROM file

8. Tap on update



Restore the Backup

1. Go to Settings

2. Select Additional Settings

3. Select Backup and Reset

4. Select Local Backups

5. Select Backup File

6. Select Restore in order to complete this process



If the issue persists or test fails, kindly coordinate with the point of purchase for further assistance. Kindly note that Xiaomi does not provide International Warranty for our products.



Please write us back in case you need any further assistance, we will be happy to help you.
 

Bilozof

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Bilozof
Cihazım
Mi 6
Yaş
39
Konum
Türkiye
Katılım
4 Aralık 2018
Konular
0
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Merhaba arkadaşlar. Ben de aynı sorun ile mi 6 6-64 modelinde karşılaştım ve çözüm bulamadım. Çözüm bulmuş olan varsa ve bilgi verirse çok sevinirim. Turkcell ile de görüştüm herhangi bir bilgisi olan yok hatta mi 6 cihazında sim kartın çalışacağını iddia ediyorlar.
 

SERland

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Serhat Bulut
Cihazım
Redmi 5 Plus
Yaş
53
Konum
Türkiye
Katılım
1 Ağustos 2018
Konular
0
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Son dönemlerde sunmuş olduğu dahili e-imza hizmeti nedeniyle pek çok kullanıcımız 128k Turkcell SIM Kart kullanmak istemekte. Ancak bu kartların muhtelif Xiaomi modelleri ile uyumlu olmadığına dair geri bildirimler alıyoruz. Turkcell sizlere iki farklı çeşit 128k SIM Kart sunuyor. Bunlardan siyah olanlar yeni sürüm olarak adlandırılıyor ve Xiaomi cihazlarda sorunsuz çalışırlarken, eski sürüm olan kırmızı/turuncu renkli olanlar ise genellikle çalışmamaktadır.

Bu nedenle Turkcell'den 128K SIM Kart alacak Xiaomi kullanıcılarının yeni sürüm siyah SIM Kartlardan temin etmelerini önemle hatırlatırız.

NOT : Kartların 128K olması nedeniyle telefonunuzun kartları tanıma süresi bir kaç dakika sürebilmektedir.


Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Tecrübeyle sabit, Redmi 5 Plus telefonumda turuncu çalışmadı, siyah aldım sıkıntı yok.
 

A.BayramKorkmaz

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Xiaomi
Cihazım
MI 9 Lite
Meslek
Elektrik Teknikeri
Konum
istanbul
Katılım
16 Aralık 2017
Konular
36
Mesajlar
1.603
Tepkime puanı
1.774
Puanları
138
Mi8 SE cihazda Turkcell 128K sim kart kullanan varmı , az önce sipariş ettimde ...
 
Üst Alt