şikayet

  1. Yuzarsif41

    Diğer Xiaomi'nin geri bildirim sitesine şikayetlerimizi yazalım.

    Selamlar. Xiaomi'nin (service.global@xiaomi.com) adresine bu zamana kadar 40'a yakın mail attım şikayetlerimi yazdım aslında herkes bu mail adresine şikayetlerini yazsa ve geri bildirim olarak değelendirilse sorunları çözmede bir etken olabilir. En son attığım mail ve çalışanın cevabını aşağıya...
  2. E

    Yardım Ghost screen oluşup yok oluyor

    Cihazım redmi note 8, alalı 1 ay oldu olmadı. İlk zamanlarda düzgün çalışıyordu cihaz ama şuan hangi oyuna girersem gireyim bi 5 10 dakka oynadıktan sonra ghost screen oluşuyor 10 15 dakka sonra yavaş yavaş yok oluyor cihazda düşme ezilme vesayre hiç birşey yaşamadım internette bu sorunu yaşayan...
  3. H

    Yardım Ghost Screen

    Garanti süresi devam eden henüz 1 yıllık Redmi Note 7 cihazımda (Tianma Panel) ghost screen problemi çıktı cihazda hasar,düşme,çizilme gibi durumlar yok (Genpa Garantili) benim bu cihazı Boe panel sıfır Redmi Note 7 ile değiştirme şansım var mı garantiye cihaz değişimi istiyorum diye yollarsam
  4. W

    Diğer Sonuçlandı-Mi6 ve EVO BT Servis Süreci (Dördüncü Gönderim Evo Btden Uzak Durun)

    Birinci gönderim(1) Neden:Kısmi dokunma sorunu, Servis Raporu:"Dokunmatik dokunmatik kalibrasyonları yapıldı"Resim Ektedir Onarımdan Sonra Yeni Arıza:Geldikten sonra SOL ALT DOKUNMATİĞİ ALGILAMIYOR ve KIRILMAZ CAM TAKTIĞIMDA HİÇ ÇALIŞMIYOR ikinci gönderim...
Üst Alt