Arama sonuçlarınız

  1. M

    Yardım Sim kartı okumuyor

    Arkadaşlar arkadaşa note 6 pro aldık. Hattı taktık ama Bi türlü okumadı. Bir ayarı falan var mı? Yoksa telefonda mı sıkıntı var.? Yardımcı olursanız çok sevinirim
  2. M

    Yardım mi 6x arka kamera portre modu çalışmıyor

    Mi 6X için olanını bulamadım hocam? 1540070145 bu sorunu halletmem lazım.
  3. M

    Yardım son güncelleme 8.10.11

    hocam güncelleyicide hata veriyor. nasıl güncellerim
  4. M

    Yardım son güncelleme 8.10.11

    arkadaşlar son güncellemeden sonra bu hataları almaya başladım. Kamerayı çok kullanıyorum. Bu hatayı nasıl giderim. yada 8.10.18 geçebilir miyim. cihazım 6x
  5. M

    İnceleme MIUI 10 - 8.11.1 Global Beta Güncelleme Değişiklikleri (Yayınlandı - Linkler Eklendi)

    hocam ben yeniyim. Fazla anlamıyorum. en son 8.10.11 yaptım. kamera hata vermeye başladı. artık güncelleme gelmeyecek mi ?
  6. M

    İnceleme MIUI 10 - 8.11.1 Global Beta Güncelleme Değişiklikleri (Yayınlandı - Linkler Eklendi)

    8.10.18 i mi 6x e nasıl yüklerim. Yardımcı olabilecek var mı ?
  7. M

    Yardım mi 6x arka kamera portre modu çalışmıyor

    yazılım derken güncelleme mi?
  8. M

    Yardım mi 6x arka kamera portre modu çalışmıyor

    1539984004 ben bu hatayı alıyorum. bide sizdeki gibi kamera hata veriyor. Bi çözümü yok mu?
  9. M

    Yardım erişilebilirlik sorunu

    bu uygulamaya gerekli. izinleri veremiyorum. üstteki hata çıkıyor. 1539593311
  10. M

    Yardım erişilebilirlik sorunu

    bu sorunu çözmemde yardımcı olabilecek biri var mı?
  11. M

    Yardım Erişilebilirlik Hatası

    bu sorunu çözdünüz mü acaba?
  12. M

    Mi 6 Tam ekran sorunu

    Merhaba Arkadaşlar.Abimde mi 6 telefon var. Youtube gibi uygulamalarda tam ekran oluyor fakat. Derby tv bilenler vardır aranızda tam ekran yapamıyor. Tam ekran yapmak için bastığında ekranın sağ altındaki işarete ,direk tarayıcıya atıyor orda da bi bahis sitesinin reklamı çıkıyor. Düzeltmeme...
  13. M

    Yardım son güncelleme mi6x

    Arkadaşlar son güncellemeden sonra ekran kaydedici PUBG ve tam ekran oynanan oyunlarda açmamaya başladı. Yani sol üstte çıkan hafif eğri çizgi gözükmüyor. Yardımcı olabilecek var mı?
  14. M

    Yardım mi 6x miu 10 8.7.26 güncellemesi

    İyi günler Arkadaşlar. Aranıza yeni katıldım. mi 6x telefonuma(4/64) son gelen miu 10 8.7.26 güncellemesini yükledim. Telefon kasmaya başladı instagram tarayıcılar 4-5 saniyede açıyor. Bunlar düzelir mi ? yoksa kaldırayım mı ?
Üst Alt