Bu tarz sıkıntılara karşı hepsiburada yerine gittigidiyor üzerinden alışveriş yapılması çok daha mantıklı geliyor.
Ürün kusurlu gelmiş, muhtemelen satıcıya iletilse o da hemen kabul edip değiştirecek ve hiç bir mağduriyet yaşanmayacak ancak hepsiburada'nın bu "teknik servis" raporu olayı ciddi anlamda sıkıntılı. Servis süreci 20 iş günü sürüyor ki servisin asli var olma amacı rapor vermek değil onarım yapmak. Dolayısıyla ellerine gelen her cihazı öncelikle onarmak, kullanılabilir hale getirmek için çaba sarf ediyorlar. Kullanıcının durumu çok güzel anlatması, sürekli olarak cihazı takip etmesi gerekiyor ki bu da ciddi zaman ve emek istiyor. Aksi halde ekranı değiştirip cihazı geri göndereceklerdir ve değişim yapılmayacaktır. Onarılmış cihazı kullanmak zorunda kalırsınız. Tabii ki THH yolu açık ama o da 3-4 ay sürüyor. Serviste geçen bir ayı da ekleyince hepsiburadadan alınacak bir telefon hatalı gelmesi halinde 4-5 ay kullanılamamış oluyor. Diğer yandan gittigidiyor'dan alınmış ise satıcı ile iletişime geçiyorsunuz, ertesi gün gönderiyorsunuz ve bir sonraki gün yeni cihaz size ulaşmış oluyor. Yani 2 veya 3 gün. Hatta satıcı ile aynı şehirdeyseniz gidip elden de değiştirebilirsiniz.
Bu nedenle tavsiyem telefonları -ve diğer elektronik cihazları- hepsiburada yerine diğer sitelerden alın. Hepsiburada'nın iade/değişim süreci kanuna aykırı şekilde çok sıkıntılı.