Rehber İmei Repair sonrası 4.5 aktif etme rehber.

dark_guest

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mehmet
Cihazım
Mi note 10 Pro
Meslek
Bilgisayar Prog.
Yaş
42
Konum
izmir
Katılım
5 Temmuz 2017
Konular
24
Mesajlar
496
Tepkime puanı
155
Puanları
58
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 

laukeamed

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
gereksiz
Cihazım
redmi 6
Yaş
44
Konum
adana
Katılım
9 Ocak 2019
Konular
1
Mesajlar
6
Tepkime puanı
3
Puanları
3
İmei repair sonrası ENG yani mühendislik qcn ile işlem yapılmamasından yada cihazın kendi QCN yedeği haricinde farklı QCN dosyaları ile repair yapıldığı için genellikle 4.5G problemi yaşanıyor. Örneğin mi9t ve mi9tpro modellerine k20 veya k20 pro QCN dosyaları ile imai repair yapılınca band 20 sorunu ortaya çıkar. Dolayısıyla kırsal alanlarda sinyal ve internet sinyal sorunu yaşarsınız. Sebebi ise K20 ve K20 Pro modeli Band 20 destekli değildir. Asya pazarı için geliştirilmiştir. Tabiki bunun asıl sebebi repair yapılan imei'nin 4.5g desteği olmayan tuşlu eski **** (anlaşıldı) den alınıp repair yapılmasıdır. Dolayısıyla operatör İmei numarasına bakarak cihaz tanımlaması yapıyor ve cihazı 4.5G desteği olmayan cihaz olarak tanımlıyor ve 4.5g yollamıyor. Aslında bu durum operatörden operatöre değişkenlik gösterir. Tamamen şirket politikası. Mesela Turkcell bunu pek umursamaz. Sen hattına 4.5G tanımladıysan cihazın model markasına bakmadan sinyali, volte ve vowifi desteğini gönderir. Ancak Türk Telekom hem cihazın modeline hemde kendi cihaz kataloğunda olup olmadığına bakarak sinyal yollar yada volte vowifi özelliğini açar. Neyse lafı uzatmadan imei repair sonrası 4.5g, volte ve vowifi çözümüne gelelim.
1. Öncelikle operatörün mobil uygulamasını cihazınıza kurun. İnternet ve cihaz ayarları neredeyse bulun ve cihazınızın aslında operatör tarafından ne olarak algılandığına bakın.
2. Hattınızı cihazdan çıkarıp mümkünse repair işlemi yapılmamış yurt içi kayıtlı bir cihaza takarak tekrar operatör uygulamasını onda kurup cihaz ve internet ayarlarından ne olarak tanımladığına bakın. Muhtemele operatör o cihazı tanımlayacak ve cihazın volte, vowifi ve 4.5g desteğini açacaktır. Diğer cihazınızdan operatör uygulamasını kaldırın ve hattınızı tekrar repair yapılan cihaza takın. Ara tuş takımına önce #*#869434#*# tuşlayın ve arama basın merak etmeyin disable diye uyarı gelecek bu aslında aktif demektir. sonra tekrar tuş takımına girin ve bu sefer #*#86583#*# tuşlayın ve arama tuşuna basın.
3. Ayarlar=Sim kartlar ve mobil ağlar= sim 1 yada 2 hangisine hattınız takılı ise seçin ve aşağıda volte kullan ve wlan kullanarak çağrı yapını aktif edin. Bun rağmen halan volte ve vowifi aktif değilse...
4. Playstoreden uygulamasını indirin. Uygulama açılınca Activities bölümünün altındaki İnput keyword to filter bölümüne ''modem config'' yazın (tırnaklar hariç) Sonra modem config'e tıklayın altında bir tane daha açılacak bir daha tıklayınsonra ''TRY'' ye tıklayın. Şimdi karşımıza bir sürü modem dosyası gelecek oradan dikkatli şekilde ''NETHERLA'' olan modemi seçin. Merak etmeyin sinyaliniz kaybolacaktır. Cihazınızı kapatıp açın ve ta taaaa karşısınızda Volte ve Vowifi simgesi ve 4.5G. Eğer bende modem config diye bir şey çıkmıyor diyorsanız onun çözümünü de yakın zamanda paylaşırım. Rom kaynaklı bazen görünmüyor olabilir. Romunuzu değiştirip deneyin. Merak etmeyin sadece bu NETHERLA neyse oranın modem ayarları ile operatöre feyk atmış oluyoruz. Kolay gelsin.


#*#869434#*# girince bağlantı sorunu veya geçersiz MMI kodu diye hata verdi ayrıca diğer seçeneği deneyince modem config çıkmadı.
 

İbrahim Eren 38

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
İbrahim
Cihazım
poco m3 pro
Yaş
33
Konum
İstanbul
Katılım
1 Kasım 2023
Konular
0
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
1
İmei repair sonrası ENG yani mühendislik qcn ile işlem yapılmamasından yada cihazın kendi QCN yedeği haricinde farklı QCN dosyaları ile repair yapıldığı için genellikle 4.5G problemi yaşanıyor. Örneğin mi9t ve mi9tpro modellerine k20 veya k20 pro QCN dosyaları ile imai repair yapılınca band 20 sorunu ortaya çıkar. Dolayısıyla kırsal alanlarda sinyal ve internet sinyal sorunu yaşarsınız. Sebebi ise K20 ve K20 Pro modeli Band 20 destekli değildir. Asya pazarı için geliştirilmiştir. Tabiki bunun asıl sebebi repair yapılan imei'nin 4.5g desteği olmayan tuşlu eski **** (anlaşıldı) den alınıp repair yapılmasıdır. Dolayısıyla operatör İmei numarasına bakarak cihaz tanımlaması yapıyor ve cihazı 4.5G desteği olmayan cihaz olarak tanımlıyor ve 4.5g yollamıyor. Aslında bu durum operatörden operatöre değişkenlik gösterir. Tamamen şirket politikası. Mesela Turkcell bunu pek umursamaz. Sen hattına 4.5G tanımladıysan cihazın model markasına bakmadan sinyali, volte ve vowifi desteğini gönderir. Ancak Türk Telekom hem cihazın modeline hemde kendi cihaz kataloğunda olup olmadığına bakarak sinyal yollar yada volte vowifi özelliğini açar. Neyse lafı uzatmadan imei repair sonrası 4.5g, volte ve vowifi çözümüne gelelim.
1. Öncelikle operatörün mobil uygulamasını cihazınıza kurun. İnternet ve cihaz ayarları neredeyse bulun ve cihazınızın aslında operatör tarafından ne olarak algılandığına bakın.
2. Hattınızı cihazdan çıkarıp mümkünse repair işlemi yapılmamış yurt içi kayıtlı bir cihaza takarak tekrar operatör uygulamasını onda kurup cihaz ve internet ayarlarından ne olarak tanımladığına bakın. Muhtemele operatör o cihazı tanımlayacak ve cihazın volte, vowifi ve 4.5g desteğini açacaktır. Diğer cihazınızdan operatör uygulamasını kaldırın ve hattınızı tekrar repair yapılan cihaza takın. Ara tuş takımına önce #*#869434#*# tuşlayın ve arama basın merak etmeyin disable diye uyarı gelecek bu aslında aktif demektir. sonra tekrar tuş takımına girin ve bu sefer #*#86583#*# tuşlayın ve arama tuşuna basın.
3. Ayarlar=Sim kartlar ve mobil ağlar= sim 1 yada 2 hangisine hattınız takılı ise seçin ve aşağıda volte kullan ve wlan kullanarak çağrı yapını aktif edin. Bun rağmen halan volte ve vowifi aktif değilse...
4. Playstoreden uygulamasını indirin. Uygulama açılınca Activities bölümünün altındaki İnput keyword to filter bölümüne ''modem config'' yazın (tırnaklar hariç) Sonra modem config'e tıklayın altında bir tane daha açılacak bir daha tıklayınsonra ''TRY'' ye tıklayın. Şimdi karşımıza bir sürü modem dosyası gelecek oradan dikkatli şekilde ''NETHERLA'' olan modemi seçin. Merak etmeyin sinyaliniz kaybolacaktır. Cihazınızı kapatıp açın ve ta taaaa karşısınızda Volte ve Vowifi simgesi ve 4.5G. Eğer bende modem config diye bir şey çıkmıyor diyorsanız onun çözümünü de yakın zamanda paylaşırım. Rom kaynaklı bazen görünmüyor olabilir. Romunuzu değiştirip deneyin. Merak etmeyin sadece bu NETHERLA neyse oranın modem ayarları ile operatöre feyk atmış oluyoruz. Kolay gelsin.
bunu operatörü değiştirerek halledebilirmiyim
 

İbrahim Eren 38

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
İbrahim
Cihazım
poco m3 pro
Yaş
33
Konum
İstanbul
Katılım
1 Kasım 2023
Konular
0
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
1
İmei repair sonrası ENG yani mühendislik qcn ile işlem yapılmamasından yada cihazın kendi QCN yedeği haricinde farklı QCN dosyaları ile repair yapıldığı için genellikle 4.5G problemi yaşanıyor. Örneğin mi9t ve mi9tpro modellerine k20 veya k20 pro QCN dosyaları ile imai repair yapılınca band 20 sorunu ortaya çıkar. Dolayısıyla kırsal alanlarda sinyal ve internet sinyal sorunu yaşarsınız. Sebebi ise K20 ve K20 Pro modeli Band 20 destekli değildir. Asya pazarı için geliştirilmiştir. Tabiki bunun asıl sebebi repair yapılan imei'nin 4.5g desteği olmayan tuşlu eski **** (anlaşıldı) den alınıp repair yapılmasıdır. Dolayısıyla operatör İmei numarasına bakarak cihaz tanımlaması yapıyor ve cihazı 4.5G desteği olmayan cihaz olarak tanımlıyor ve 4.5g yollamıyor. Aslında bu durum operatörden operatöre değişkenlik gösterir. Tamamen şirket politikası. Mesela Turkcell bunu pek umursamaz. Sen hattına 4.5G tanımladıysan cihazın model markasına bakmadan sinyali, volte ve vowifi desteğini gönderir. Ancak Türk Telekom hem cihazın modeline hemde kendi cihaz kataloğunda olup olmadığına bakarak sinyal yollar yada volte vowifi özelliğini açar. Neyse lafı uzatmadan imei repair sonrası 4.5g, volte ve vowifi çözümüne gelelim.
1. Öncelikle operatörün mobil uygulamasını cihazınıza kurun. İnternet ve cihaz ayarları neredeyse bulun ve cihazınızın aslında operatör tarafından ne olarak algılandığına bakın.
2. Hattınızı cihazdan çıkarıp mümkünse repair işlemi yapılmamış yurt içi kayıtlı bir cihaza takarak tekrar operatör uygulamasını onda kurup cihaz ve internet ayarlarından ne olarak tanımladığına bakın. Muhtemele operatör o cihazı tanımlayacak ve cihazın volte, vowifi ve 4.5g desteğini açacaktır. Diğer cihazınızdan operatör uygulamasını kaldırın ve hattınızı tekrar repair yapılan cihaza takın. Ara tuş takımına önce #*#869434#*# tuşlayın ve arama basın merak etmeyin disable diye uyarı gelecek bu aslında aktif demektir. sonra tekrar tuş takımına girin ve bu sefer #*#86583#*# tuşlayın ve arama tuşuna basın.
3. Ayarlar=Sim kartlar ve mobil ağlar= sim 1 yada 2 hangisine hattınız takılı ise seçin ve aşağıda volte kullan ve wlan kullanarak çağrı yapını aktif edin. Bun rağmen halan volte ve vowifi aktif değilse...
4. Playstoreden uygulamasını indirin. Uygulama açılınca Activities bölümünün altındaki İnput keyword to filter bölümüne ''modem config'' yazın (tırnaklar hariç) Sonra modem config'e tıklayın altında bir tane daha açılacak bir daha tıklayınsonra ''TRY'' ye tıklayın. Şimdi karşımıza bir sürü modem dosyası gelecek oradan dikkatli şekilde ''NETHERLA'' olan modemi seçin. Merak etmeyin sinyaliniz kaybolacaktır. Cihazınızı kapatıp açın ve ta taaaa karşısınızda Volte ve Vowifi simgesi ve 4.5G. Eğer bende modem config diye bir şey çıkmıyor diyorsanız onun çözümünü de yakın zamanda paylaşırım. Rom kaynaklı bazen görünmüyor olabilir. Romunuzu değiştirip deneyin. Merak etmeyin sadece bu NETHERLA neyse oranın modem ayarları ile operatöre feyk atmış oluyoruz. Kolay gelsin.
operatör değişimi işe yararmı türk telekomdan vodafone geçsem sorum çözülürmü
 
Üst Alt